Beta-alanina

Betę-alaninę spotkać możemy na przykład w czerwonym i białym mięsie. Bardzo często jest ona również składnikiem wielu suplementów przeznaczonych dla osób regularnie uczęszczających na siłownię. Jest to jeden z aminokwasów, a jej zalet można znaleźć bardzo dużo. Głównym celem stosowania beta-alaniny jest zapobieganie spalaniu mięśni czyli katabolizacji, co ma miejsce po zbyt intensywnych treningach. Dzięki temu środkowi możemy również poprawić nasze wyniki zarówno wytrzymałościowe jak i siłowe dzięki lepszemu dotlenieniu mięśni. Beta-alanina wspomaga również pracę całego układu mięśniowego, przez co wspomagane jest budowanie tkanki mięśniowej. Na co dzień powinno się przyjmować od 3 do 8 gram beta-alaniny w ciągu doby zarówno przed jak i po treningu. Pamiętać powinno się o tym, że najlepiej przyjmować ten aminokwas w połączeniu z innymi środkami – do tego calu najlepiej nadaje się kreatyna, która jest jednym z najpopularniejszych suplementów przyjmowanych przez osoby trenujące na siłowni.

1 Comments

  1. Zdecydowanie beta alanina to mój ulubiony suplement, dużo biegam i trenuję wytrzymałościowo, przy dawce 4-5g dziennie http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Beta-Alanine_Endurance_Max-opis33649.html widzę niesamowitą poprawę osiągów sportowych, polecam

Leave a comment

Your email address will not be published.


*